Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
16. februar 2007 - 09:50 Der er 1 løsning

Remote Content filter

Hej.

Jeg står og skal have noget content filter op og køre til vores kunder, men jeg har ikke helt kunne finde det jeg skal bruge. Så vil jeg høre om der var nogen af jer der skulle have et forslag.

Kravet er at den skal stå som en remote proxy, dvs. den skal stå ved os og så skal vores kunder rundt om i landet forespørge den.
Det er vigtig at de kun laver en forespørgsel til den, for så derefter at bruge deres egen internet forbindelse til at hente tingene igennem, de skal ikke hente igennem proxyen. Kun tjekke om de må hente det de er igang med.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
20. februar 2007 - 08:51 #1
æv ingen gode bud.