Avatar billede razor16 Nybegynder
27. maj 2001 - 17:39 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

News system U. MYSQL!!

jeg leder efter en nyheds system som kan
tilføje : ), redigere nyhederne, slette dem, kunne HA LINKs (f.eks  TEXT=CS.dk  kører over til www.counter-strike.dk)
have overskift, hvem har tilføjet nyheden..
den skal bare skrive dem til en TXT fil... da jeg ikke har en MYSQL database....(kan heller ikke finde ud af det : )  )
Avatar billede lauer Nybegynder
27. maj 2001 - 18:09 #1
hmm, du kæver meget og har lidt.
det er lidt svært hvis man skal kunne rette i et bestemt indlæg.
Så er du nødt til at lave en fil til hver indlæg.
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. maj 2001 - 18:28 #2
Jeg kan godt lave noget til dig....
Er det noget man kan få bare lidt penge for? Jeg kan kontaktes over ICQ#51884987 eller på mail wizprod@wizprod.com
Avatar billede razor16 Nybegynder
27. maj 2001 - 19:50 #3
hmmm...
hvis jeg nu kunne få fat i dig Wizprod.com : )  så kunne vi nok aftale noget : )

det er jo lige det machomann...  men jeg har nu et Nyheds system  men det virker bare iokke som jeg vil ha det : (
Avatar billede lauer Nybegynder
27. maj 2001 - 20:13 #4
Razor16, hvor har du din hp henne ?
Du skulle måske overveje at finde et sted for de har mysql.
Det er ikke så svart at lære.
Avatar billede razor16 Nybegynder
27. maj 2001 - 20:22 #5
altså indtil vidre er jeg på dailyrush...
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
28. maj 2001 - 20:04 #6
Hvis du har en mail adresse, kan jeg prøve at sende et script hvor du kan tilføje: nyhed, password, emne, navn og dato. Dette bliver gemt i en *.txt-fil som du så kan redigere i.
Prøv at kigge på http://www.dansk-pcklub.dk/nyheder.php
Avatar billede razor16 Nybegynder
29. maj 2001 - 22:52 #7
Dansk-pcklub  :  makker@mail.com
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
29. maj 2001 - 23:01 #8
men kan man også rette?
Avatar billede razor16 Nybegynder
29. maj 2001 - 23:02 #9
Elllers har jeg også fundet noget Dims der er gratis der har alt det der...
Avatar billede dansk-pcklub Nybegynder
30. maj 2001 - 20:26 #10
wizprod>> Man kan godt rette og slette, men så skal man gøre det i *.txt-filen.

razor19>> Du kan også få den gratis af mig, det er et script jeg har hentet fra nettet. Jeg sender den om lidt.
Avatar billede razor16 Nybegynder
18. februar 2002 - 23:24 #11
DA jeg ikk kan give Dansk-Pcklub point giver jeg den SÅDEN DA RETFÆRDIGT UD...
Eller så kontakt mig lige Dansk-pcklub... så kan du få point hvis du vil
SORRY JEG IKK HAR GIVET DEM FØR !!!
Avatar billede razor16 Nybegynder
18. februar 2002 - 23:24 #12
DA jeg ikk kan give Dansk-Pcklub point giver jeg den SÅDEN DA RETFÆRDIGT UD...
Eller så kontakt mig lige Dansk-pcklub... så kan du få point hvis du vil
SORRY JEG IKK HAR GIVET DEM FØR !!!