Avatar billede askhoej Praktikant
15. februar 2007 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra Paypal til Nordea

Hej,

Jeg har problemer med at få penge overført fra Paypal til Nordea, er der nogen der har prøvet dette og evt. kan guide mig i hvordan det skal gøres.

/askhoej
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. februar 2007 - 17:32 #1
Du logger ind og klikker på My account foroven.

Derefter kan du vælge Withdraw lige nedenunder fanerne.

Så får du et link frem hvor der står Transfer funds to your bank account

Jeg vil ikke selv gøre det, da jeg ikke vil have mine penge ned til banken, men prøv selv at klikke videre.
Avatar billede askhoej Praktikant
15. februar 2007 - 19:08 #2
Jeg kan godt finde Withdraw knappen, problemet er at min overførsel ikke går igennem og pengene bliver sat tilbage på kontoen.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. februar 2007 - 19:22 #3
Tror der er noget her

https://www.paypal.com/row/cgi-bin/webscr?cmd=_help&nodeid=25453&leafid=3479&prior_transaction_id=135226&answer_id=16777216

Fanger den så ikke 100% men lyder som om at de ikke kan sætte ind på kort som Visa og Master
Avatar billede Trez Seniormester
15. februar 2007 - 22:28 #4
De overfører kun direkte til bank konti lader det til, så tror ikke du kan hvis du har et kreditkort tilknyttet din Paypal konto.

Så find en US bank og få en konto der du kan smide dem ind på og så overfør dem derfra og til Nordea... (aner ikke om man kan få en US konto overhovedet må jeg så indrømme).
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. februar 2007 - 22:38 #5
Det lyder også lidt mærkeligt egentlig, men jeg troede slet ikke man kunne oprette en paypalkonto uden at tilknytte et CC
Avatar billede Trez Seniormester
16. februar 2007 - 01:14 #6
Kan man vist heller ikke som ikke US kunde, men er ikke sikker
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2008 - 12:20 #7
lukker