Avatar billede pr-gruppen Nybegynder
15. februar 2007 - 11:57 Der er 3 kommentarer

Flash Banner

Skal bruge hjælp til at lave 30 flashbannere over de næste 30 dage. Er der nogen der kan hjælpe, vil selvfølgelig været et lønnet.

Kontakt mig på kristian@pr-gruppen.dk ,for nærmere info, eller besvar dette indlæg.
Jeg kan også kontaktes på 32 84 16 90.

Mvh. Kristian
Avatar billede areon Nybegynder
15. februar 2007 - 12:07 #1
Vi vil meget gerne assistere med dine flashbannere. Kontakt mig venligst på sorensen@orangeweb.dk, skype thomassorensenbg eller dansk telefonnummer +45 36 98 82 25.

Jeg ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede trofo Nybegynder
15. februar 2007 - 12:31 #2
Hej Kristian,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk
Avatar billede mnt Nybegynder
15. februar 2007 - 22:22 #3
Hej Kristian,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk