Avatar billede donut Nybegynder
14. februar 2007 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

InDesign - lyserød kasse omkring tekst?

Jeg er li begyndt af bruge 'Character Style'-dialogboksen. Når jeg vælger et stykke tekst og vælger den tekst, som jeg har defineret som brød-tekst-font > så kommer der lyserøde markeringer omkring noget af teksten, som dog ikke er med i PDF'en. Det ligner en 'warning'... Hvad betyder det??

Tak herfra
Avatar billede passiflora Juniormester
14. februar 2007 - 22:12 #1
Lyserød tekst ... er ganske rigtig en advarsel ... en skrifttype advarsel ... den mangler den rigtige font ..
Avatar billede donut Nybegynder
14. februar 2007 - 22:40 #2
hmm.. så må jeg spørge (dumt?) > jeg bruger 'bar' en Arial Narrow. Ska jeg hente den ind specielt?
Avatar billede passiflora Juniormester
14. februar 2007 - 23:27 #3
Ubs ... det kan også være du har valgt en bold / kursiv eller lign ... som ikke findes ...
Avatar billede donut Nybegynder
14. februar 2007 - 23:43 #4
nope.. valgt regular..
men den sir det også ved andre fonte - er det mon noet med opsætningen?
Avatar billede donut Nybegynder
10. oktober 2007 - 22:05 #5
...