Avatar billede piobyte Nybegynder
14. februar 2007 - 18:39 Der er 3 kommentarer

readyboost med Vista

Jeg har indkøbt et stk 2Gb usb pind til readyboost med win Vista . Når pinden sættes i mangler "readyboost" fanebladet.
Ved alle andre tilkoblede medier (diske- flash kort og ældre usb pinde )  er alle  fanebladene der,
lige meget om det tilkoblede er egnet eller ej til readyboost .
Er der andre med lignende problemer ?
Det er en Pendriwe 2 GB hi-speed fra Datawrite.
  read speed up to 18mb/sek
  write speed up to 16 mb/sek
  Usb 2
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 18:44 #1
hvis du mangler ram så køb rigtigt ram som du monterer, ovenstående metode virker som en snegl i forhold til den alm ram 16/18MB pr sek er jo ekstremt langsomt.
Avatar billede piobyte Nybegynder
14. februar 2007 - 18:55 #2
Om det er godt eller dårligt er egentlig ligegyldigt i denne sammenhæng , spørgsmålet er , hvor er fanebladet .
Avatar billede ah1709 Nybegynder
18. februar 2007 - 16:52 #3
Er USB pinden formateret med FAT32. Hvis ja, prøv at formatere denne som NTFS.