Avatar billede mystik Juniormester
14. februar 2007 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Nero 7 Premium Reloaded

Hejsa er der nogen der ved hvordan man instalere Nero Premium Reloaded på vista, de siger at den passer til vista men kan ikke instalere den! Windows siger: Intern fejl tilpasnings-DLL gik ned under sidste kald i funktion NeroAG_registercomEX
id på crash-tråd 2156
id på aktuel tråd 3424
En anden gang skrev den at Windows stifinder ( process id: 3272) skulle lukkes! Hvordan gør man det?
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2007 - 18:16 #1
Bruger du nyeste version - V7.7.5.1?

Hvis ikke, så prøv med den. En opdatering kan hentes på http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-up.php
Avatar billede mystik Juniormester
14. februar 2007 - 22:25 #2
Ja har prøvet virker ikke
Avatar billede anders_h Novice
16. februar 2007 - 01:43 #3
Hm, det er underligt, Nero virker fint nok på min .. Så det må altså være et problem på din computer, evt. et problem med understøttelsen af din brænder eller noget lignende?
Avatar billede mysenstein Novice
17. februar 2007 - 06:55 #4
Selvom Nero påstår at den nyeste version passer til Vista er det ikke helt sandt. Nero prøver på at installere DirectX 9 under installation, og det går ikke rigtig i tråd med at Vista har version 10. Og uden at vide det helt kan dette godt skabe problemer.

Løsning på fejlen med process id 3272, kan løses ved at åbne din jobliste og gå ind under processer så vidt jeg husker (det tredje faneblad), og lukke den ned derfra. Det er en lang liste, men den kan findes. Det virkede ihvertfald for mig.

Håber det hjælper
Mvh - Lui
Avatar billede cykel Praktikant
05. marts 2007 - 16:24 #5
har samme problem men hvor finder jeg id3272
Avatar billede mysenstein Novice
05. marts 2007 - 21:59 #6
Du skal åbne din jobliste (ctrl + alt + delete)

og gøre som jeg skrev:

"Løsning på fejlen med process id 3272, kan løses ved at åbne din jobliste og gå ind under processer så vidt jeg husker (det tredje faneblad), og lukke den ned derfra. Det er en lang liste, men den kan findes." Jeg mener man kan højre klikke og lukke processen ned.

Jeg har desværre ikke vista installeret, da det gav for mange problemer for mig. Men jeg mener at det er processen.

Skriv endelig igen hvis det er latin det her :-)

Mvh - Lui