Avatar billede webudvikleren Nybegynder
14. februar 2007 - 16:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reklamer på nettet, hvordan får jeg flest besøgende

Hej, jeg ville høre hvordan jeg får bedst besøgende på mit website (unikke besøgende - ingen autoboost).

Er villig til at give penge for det - nogle der kender nogle tips/tricks eller eventuelt steder hvor man kan få sin reklame for billige penge, eller måske gratis?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. februar 2007 - 16:29 #1
Søgemaskineoptimering så man finder dit sit når man søger på relevante termer i diverse søgemaskiner. Du kan læse hvordan det gøres på http://www.bufferzone.dk og her på eksperten
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
14. februar 2007 - 16:42 #2
Bufferzone, jeg ved godt hvordan søgeoptimering fungere. Men nu tænker jeg mere på sites som tilbyder annoncering o.lign
Avatar billede giang Nybegynder
14. februar 2007 - 16:45 #3
Hvilket sitet skal du annoncere for? Og hvilken målgruppe har du?
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
14. februar 2007 - 17:16 #4
Unge der går i skole (7-25 år). Siden er endnu ikke oppe, så kan desværre ikke fortælle den. Men den omhandler skolen med opgaver, notater, formler o.lign
Avatar billede giang Nybegynder
14. februar 2007 - 17:42 #5
Du kunne eksempelvis prøve annoncering på Arto.dk, www.webvenner.dk og andre sites med mange unge brugere.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:00 #6
der er flere metoder til at optimisere din site for søgemaskiner...og der er flere tusinde søgemaskiner, men nu har du lukket spørgsmålet.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. maj 2007 - 22:37 #7
theprofessor >> Ja, der er 1.000 vis a søgemaskiner, men der er ikke over en håndfuld, der er værd at koncentrere sig om. Nok endda kun 3 for danske sider.