Avatar billede cresten Nybegynder
14. februar 2007 - 14:09 Der er 4 kommentarer

Hjælp til menu

Jeg har lavet en css menu som stort set ser ud som den skal www.avissats.dk/menutest

Jeg vil dog gerne have en 1px streg der ligger lige oven på undermenuen, men som kan ses heletiden. Den skal starte helt fra venstre og fortsætte mod højre siden ud.

Håber det er forståeligt.

Mvh Cresten
Avatar billede or.han Nybegynder
14. februar 2007 - 20:19 #1
Mener du bare: border-bottom: 1px solid black; ?
Avatar billede cresten Nybegynder
15. februar 2007 - 08:52 #2
ja evt. Men stregen skal bare være der hele tiden, også ved roll over og være 890 px bred... Linket viser nederst hvordan det gerne skulle se ud, og øverst hvordan det fungere nu.
Avatar billede or.han Nybegynder
15. februar 2007 - 16:55 #3
Ikke for noget, men din markup altså HTML er meget mærkelig. Hvorfor er der så mange conditional comments??

Hvis jeg ville lave det, så ville jeg sætte en "width" på ul og derefter sætte en "border-bottom"...
Avatar billede cresten Nybegynder
16. februar 2007 - 09:00 #4
Du har ret med conditional comments, jeg skal nok rydde op i det...

Jeg har prøvet at sætte en border-bottom på min ul. Stregen flytter sig dog når man hover. Tjek link, jeg har uploaded det...

Desuden ser menuen temlig mærkelig ud i firefox og andre browsere, og den skulle gerne fungere på de mest brugte.