Avatar billede toni01 Nybegynder
14. februar 2007 - 12:55 Der er 1 løsning

Project server inserte flere projekter i et

Hejsa,

Jeg sidder og roder med project 2003 server, her vil jeg gerne oprette et nyt projekt hvori jeg inserter x antal projekter.

1. jeg vil gerne kunne vælge alle projekter som skal insertes af en gang. (ctrl+valg af projekter virker ikke - det er det en del af løsningen skal gå på)

2. ved insert skal projekterne åbnes(det samlede projekt skal være)readonly

3. ved insert skal links to projects sættes til FALSE

har lidt svært ved at lave en makro som sikre alle tre punkter.

pft. hjælpen

Torben
Avatar billede toni01 Nybegynder
10. marts 2007 - 12:37 #1
Luk