Avatar billede bossen29 Nybegynder
14. februar 2007 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

javascript/ Explore 7.0

Hejsa.
Efter jeg har opdateret til Explore 7.0 der bliver mine <script type="text/javascript"
            </script>
ikke vist på min hjemmeside?
Nogen der ved hvad man ændre i browser opsætningen så dette bliver muligt igen?
Mvh Kim
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2007 - 10:57 #1
Tryk->Funktioner->Internet Indstillinger->Sikkerhed. Marker "Internet" og tryk på knappen brugerdefineret.. scroll godt ned til  "Scripting" og enable det.

Du skal muligvis gøre det samme på "Local Intranet"
Avatar billede bossen29 Nybegynder
15. februar 2007 - 00:22 #2
Hejsa.
Jeg kunne ikke få ovenstående svar til at fungere men fandt så videre ud af at hvis jeg aktiverede "active-scripting" inde i "Internetindstillinger"-"Sikkerhed"-"Usikre websteder" så viste den de ellers skjulte goggle banner reklamer.
Men synes da det er et problem at ens besøgende ikke kan se disse reklamer m.m. uden de ændre disse indstillinger da det er de færeste "alm" mennesker der roder inde i disse indstillinger.
Kan man ikke lave det sådan at der hvor ens f.eks. banner normalt bliver vist. At der kommer en tekst frem som f.eks. hjemmesiden bliver ikke vist korekt da active-scripting på din computer er disable. Læs guide ved at trykker Her for at enable denne.
Eller måske ligefrem en eller anden kode der slår det til automatisk?
Mvh Kim
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 00:34 #3
I langt de fleste tilfælde kan folk godt køre javascript som standard.
At det var slået fra hos dig er lidt mystisk, men sådan er det ikke normalt.

Jeg ved ikke hvad du programmere i, men du skal nok spørge i den pågældende katagori hvordan man laver det tjek eftersom du jo ikke kan lave det i java script:))
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 17:13 #4
afslutter
Avatar billede bossen29 Nybegynder
30. august 2007 - 17:14 #5
afslutter