14. februar 2007 - 09:35Der er
16 kommentarer og 2 løsninger
Autoarkiver "deleted items"
Hvordan kan jeg via GPO få sat op at de mails der ligger i deleted items kun ligger der i 2 måneder og så bliver slettet?? Det er kun mappen deleted items jeg vil gøre det ved.
er det i adm filen eller skal jeg scripte mig ud af det?
Det er Office 2003 resource kit du skal have fat i. Kan downloades gratis hos MS. Med den Outlook.adm template som ligger i den kan du sætte autoarchive og retention policies.
Måske, men hvad så hvis der er forskellige retention policies for forskellige led i organisationen? Der kommer OU'er og templates til sin ret. Og hvad er din sammensætning af klienter egentlig? Outlook 2003 over det hele? Hvis det er en blanding af Outlook 2000/XP/2003 så er det nok noget du skal teste grundigt igennem.
Vi kører med terminalservere på 90% af brugerne, og de sidste 10% har laptops. På terminalserverne er der Outlook 2002, og på laptops er der Outlook 2003.
Vi kører med noget der hedder emailextender der sørger for at vi har en kopi af alle vores mails uanset...
screem_brille: øhm jo.... (?) Overall mere fleksibilitet med en gpo + template. Kan udrulles til enkelte brugergrupper, og at templates er tekst filer som man selv kan editere gør det så meget bedre.
Nå, men der er vel ikke mere at lave her hvis spørger har fået løst problemet.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.