Avatar billede jesperaha Nybegynder
13. februar 2007 - 17:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

larmende tastatur på zepto 6615WD

Jeg har netop modtaget min zepto 6615WD - og er godt tilfreds.....bortset fra tastaturet. Det virker nærmest som om det ikke er sat ordentlig på.

Når man skriver på tastaturet fjedrer de øverste taster (mest i midten) meget og der fremkommer en HØJ kliklyd.

Er der andre der oplever det samme ?
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 08:44 #1
Hehe - sådan er flere af 6615 beklageligt. De er klar over det, men har ikke muligheden for at rette det. Det virker som der mangler en skrue ja. Det gjorde der også på den model vi testede på laptopworld.dk

Vælger du 2425 så virker højre side blød på tastaturet. Sært nok er det ikke alle modellerne der har samme fejl. Kontakt Zepto, og bed om at snakke med Morten Kjærsgaard
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 14:06 #2
tak for hjælpen. Jeg vil prøve at kontakte Morten Kjærsgaard
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 14:11 #3
Må jeg referere til at du har anbefalet mig at snakke med ham ?
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:16 #4
Fint for mig.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:19 #5
Bare ikke lad denne oplevelse skabe din glæde/skuffelse over en top god dansk producent.

De er som sagt klar over disse tastatur issues.
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 16:44 #6
Det gør det heller ikke. Synes det virker som et rigtig godt produkt, men bare en skam, at tastaturet skæmmer det så meget.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 17:43 #7
Har snakket med dem, og det lader til de kan lave det.
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 18:37 #8
OK, det lyder super godt. Jeg har forsøgt at få fat på Morten Kjærsgaard - men det er ikke lykkedes. Jeg prøver igen i morgen.

Du skal ha' rigtig mange tak for hjælpen!
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 18:49 #9
Bare snak med Deres support ;D
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 18:57 #10
Det gjorde jeg igår. Fik at vide, at det var meget normalt, og at der ikke kunne gøres noget ved det. Men at jeg jo bare kunne benytte min fortrydelsesret - hvis jeg ikke kunne leve med det. Men prøver jeg prøver at få fat på dem igen i morgen.
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 18:58 #11
Hvad sagde de helt præcist til dig ?
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 19:16 #12
De kan lave et svaj i tastaturet - ikke noget du kan se eller mærke. Dette retter problemet.
Avatar billede jesperaha Nybegynder
14. februar 2007 - 19:26 #13
Ok, endnu en gang skal du ha tak for hjælpen. Jeg prøver at kontakte deres support i morgen.
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 08:52 #14
så lidt