Avatar billede dustbunny Nybegynder
12. februar 2007 - 21:13 Der er 1 løsning

Loade URL i JAVA applet

Hej...
Jeg er slet ikke inde i JAVA...men har brug for lidt hjælp. Vi er ved at få udviklet nogle JAVA applet spil, og jeg har svært ved at forklare hvad det er jeg har brug for. Men nu tænkte jeg at jeg ville prøve her.
Vi har et system der når spillet starter skal læse en asp side ind med nogle parametere altså en URL som denne uden at selve hjemmesiden reloader. (Som iFrame der er skjult i HTML).

http://www.test.dk/fisk.asp?test=bla&test2=yehaa

Jeg er ikke klar over om der ligger en funktion i JAVA som der gør i PHP hvor man kan loade ved hjælp af exec eller hvad det nu er den hedder.

Når spillet så slutter skal der igen loades en URL, men det tænkte jeg bare var at placere samme kode et andet sted i JAVA koden.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede dustbunny Nybegynder
30. september 2011 - 11:15 #1
Lukker