Avatar billede samsayit Nybegynder
11. februar 2007 - 18:44 Der er 1 løsning

Logitech SetPoint på Vista: Problemer med Volume og Mute

Platform: Windows Vista x64, clean installation (dvs. ingen gamle SetPoint drivere).
Keyboard: Logitech Media Keyboard Elite.

Jeg har downloaded og installeret SetPoint 3.3 til Vista x64.

Problem: Når man bruger Volume og Mute controllen på keyboarded, så "muter" det lyden UANSET hvad, og kan ikke "unmutes" efterfølgende med samme, dvs. jeg skal i Vistas lydpanel og gøre det.
Et andet problem som sikkert hænger sammen med ovenstående: Ligegyldigt hvor meget jeg skruer op for lyden med keyboaredts Volume kontrol, så forbliver den grønne on-screen volume indikator som at lyden er skruet helt ned...

Er der andre der har oplevet dette? Jeg har mailet Logitech Support og håber på svar inden udgangen af 2007 hvis jeg er heldig...
Avatar billede samsayit Nybegynder
17. februar 2007 - 00:19 #1
.