Avatar billede backside Nybegynder
11. februar 2007 - 00:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd og video "hakker"

Vil starte med at henvise til dette spørgsmål da problemet stadig er der:
http://www.eksperten.dk/spm/680654

Lyden "hakker/svinger" i hastighed, video "hakker" også i 1-2 sek. for hver ca. 60 sek.(+ de sek. den hakker)
Det sker regelmæssigt, altså ikke kun en gang imellem, men altid når der afspilles audio eller video.
Streams fra feks. coolfm er der ikke problemer med.
Er kommet frem til at det må være andet end softwarefejl. Men hvad kan det være?
Avatar billede wismann Nybegynder
11. februar 2007 - 08:21 #1
Oftes er det et Codec problem.
jeg vil anbefale at du bruge VLC Player, som afspiller den kan tage alt og er rigtig god. Der følger en masse gode Codec's med.
og her kan du hente de sidte nye fra windows. http://download.microsoft.com/download/5/c/2/5c29d825-61eb-4b16-8eb8-58367d0464d5/WM9Codecs9x.exe
Avatar billede backside Nybegynder
11. februar 2007 - 12:06 #2
Har prøvet alt mht. codec og afspillere.
Den har været formateret flere gange, har skiftet fra w2k til xp osv-osv.
Avatar billede wismann Nybegynder
11. februar 2007 - 15:19 #3
hvor hurtig er din processer (CPU)??
Avatar billede backside Nybegynder
11. februar 2007 - 15:21 #4
cel 2.4
Avatar billede backside Nybegynder
11. februar 2007 - 15:42 #5
WM9Codecs9x.exe
Er det de nye codecs du linker til der??
Avatar billede backside Nybegynder
13. februar 2007 - 01:43 #6
Har prøvet med andre ram og en anden hd, jeg opgiver den nu.