Avatar billede donv Nybegynder
10. februar 2007 - 12:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ftp-upload med formular

Hej

Jeg har brug for følgende:

En formular som indeholder felter til at udfylde med:
virksomhed,cvr,kontaktperson,tlf.

Formularen skal også indeholde følgende felter som man skal kunne indtaste flere gange, så at der i outputtet er flere linjer med indholdet:

mærke,model,antal,bredde,dybde.

Herudover skal der være en ftp-upload så man kan uploade en fil til mit webhotel. Filen skal have en maks størrelse på 30mb.

Det skal være sådan at informationerne fra formularen følger filen som brugeren har uploadet.

Min hjemmeside er lavet i html, men mit webhotel understøtter også php. Jeg skal bruge koden så jeg kan sætte den ind på min hjemmeside, jeg er ikke særlig hård til php/html endnu så derfor vil jeg gerne have en vejledning i hvor jeg skal indsætte info om webhotel osv, hvis jeg skal det. Og hvor jeg i koden kan ændre navn og længe på felterne.

På forhånd tak

mvh

Mikkel
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2007 - 12:54 #1
30mb vil de fleste ikke kunne uploade uden Timeout af den ene eller anden art.
Avatar billede donv Nybegynder
10. februar 2007 - 12:56 #2
Det er heller ikk så vigtigt bare at man kan uploade 15mb
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2007 - 13:03 #3
En del steder jeg har kendskab kan du max 8 (Kan dog tweake dig ud af det, men det er ikke kun ved serveren tillader)
Avatar billede donv Nybegynder
10. februar 2007 - 13:10 #4
ok, men det er store billedfiler man skal uploade, de ligger nok op til 5-6 mb.

Grunden til at jeg sider 30-15 er bare at jeg vil have et maks på så at man ikke kan uploade kæmpe filer.

Så hvis der er nogen der kan lave koden så at man kan uploade ftp fil omkring de 5-6 megabyte vil det være fint
Avatar billede mccookie Seniormester
10. februar 2007 - 13:26 #5
Jeg ville prøve at lave en søgning på class ftp php på google.dk
Avatar billede donv Nybegynder
18. februar 2007 - 23:02 #6
lukker