Avatar billede steffenernst Nybegynder
10. februar 2007 - 04:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

works til words

Hvordan får jeg et dokument oprettet i Works åbnet i Words ?
Avatar billede jacla Nybegynder
10. februar 2007 - 06:15 #1
Det nærmeste jeg kunne finde af svar var: http://office.microsoft.com/nb-no/word/HP011881161044.aspx

Ellers er der en del fora, som kræver medlemskab, hvor der måske er nogle vise sten at hente.

Men hvis du kender Totalcommder, mener jeg at man kan associerer works filer med doc filer.

vh
Jan C",)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2007 - 06:57 #2
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
10. februar 2007 - 07:03 #3
http://www.processtext.com/ ser ud til at kunne det meste amber text converter
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. februar 2007 - 11:11 #4
Kan du ikke vælge en anden filtype i Works når du vælger "Gem som..."?

Ellers finder der nogle gratis programmer som skulle kunne konvertere fra Works til Word:
  • Works 2000 to Word Converter: http://www.microsoft.com/products/works/downloads.mspx#Works2KConv
  • Works 6.0 Converter: http://www.microsoft.com/products/works/downloads.mspx#Works6.0Conv

Hvis du ikke skal kunne redigere i teksten men blot udskrive eller kopiere den kan du evt. bruge Word Viewer 2003 fra Microsoft (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=95e24c87-8732-48d5-8689-ab826e7b8fdf).

// Old-Faithful™
Avatar billede steffenernst Nybegynder
10. februar 2007 - 17:15 #5
Tak for alle svar.

Jeg valgte at ændre dokumenterne til PDF filer med PDFCreator (freeware), således at alle med en PDF reader kan læse dem.

Alle 3 svar fortjener point.

Hvem melder sig ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. februar 2007 - 17:49 #6
Jeg vil da gerne have en sjat :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. februar 2007 - 18:15 #7
Hmmm... det behøvede dog ikke at være alle pointene. Er der nogen der godt ville have haft?
Avatar billede steffenernst Nybegynder
10. februar 2007 - 18:25 #8
Jeg var ikke klar over, at man kunne dele dem.

Hvis der er nogen, der føler sig snydt, skal de bare melde sig, så deler jeg lidt flere point ud.
Avatar billede jacla Nybegynder
10. februar 2007 - 19:14 #9
det er ok at old-faithful får dem, han er som nanet siger en trofast :))

vh Jan
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2007 - 00:25 #10
jeg skal kun have pts hvis mit svar har hjulpet, så jeg springer over
fint du fandt en løsning
/thomas
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. februar 2007 - 01:44 #11
jacla>Takker for de pæne ord :-)

Steffenernst> Man kan sagtens give point til flere, ved at vælge flere navne før man accepterer. Det er også muligt at angive en point-fordeling, så nogle får flere eller færre point end andre. Tak for point :-)

// Old-Faithful™
Avatar billede jacla Nybegynder
11. februar 2007 - 19:47 #12
velbekomme og på "genkik" jacla