Avatar billede stanz2002 Nybegynder
09. februar 2007 - 13:02 Der er 7 kommentarer

Flash virksomhed søges!

Hej,

Jeg sidder på et reklamebureau, hvor vi har en kunde, som har brug for en større omgang flash udvikling. Da dette ikke er indenfor kompetenceområde søger vi en samarbejdspartner på dette område.

Det er et ret omfattende projekt og uden at gå i detaljer, så minder det meget om applikationen på www.nikeid.com

Altså et site, hvor man kan konfigurer en lang række produkter og købe dem via et e-handelssystem.

Jeg giver derfor point for links til virksomheder, der har kompetencerne indenfor udvikling af større flash applikationer.

På forhånd mange tak!
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. februar 2007 - 13:06 #1
Du kunne evt. kigge forbi www.spritelab.dk han har lavet en del større løsninger.
Avatar billede softspot Forsker
09. februar 2007 - 13:08 #2
Webmasters (http://www.webmasters.dk/) arbejder professionelt med flash og CMS.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2007 - 13:21 #3
www.in2media.dk eller http://framfab.dk de har lavet ting for nike før tro jeg...
Avatar billede areon Nybegynder
09. februar 2007 - 13:24 #4
Hej Stanz,
OrangeWeb her igennem tiden udviklet store og avancerede flash + XML/ASP/PHP/.Net løsninger til nogle af danmarks største og mest krævende virksomheder. Disse opgaver har været blandet fra markedsførings redskaber, intern læring eller konkurrencer, større og mere komplicerede netspil til dynamiske flash websites i alle størrelser.

Vi vil meget gerne tilbyde vores assistanse på professionel vis og til en farvorabel pris.

Jeg kan træffes på sorensen@orangeweb.dk eller på skype "thomassorensenbg"

Jeg vil se frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede trofo Nybegynder
09. februar 2007 - 15:00 #5
Hej Stanz,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Vores priser ligger i den lave ende, som du også kan se på www.trofo.dk

Jeg kan sende dig flash referencer, hvis du ønsker at se dette.

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede kochen Nybegynder
12. februar 2007 - 22:36 #6
Kig evt på vores side, den er en temp side men du kan få en ide om hvem vi er og hvad vi laver;

www.verticportals.com
og en kort præsentation
www.verticportals.com/pres

Vi arbejder stort set kun i flash
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
13. februar 2007 - 08:35 #7
Hej.. Jeg takker for jeres forslag.

Jeg tager et par af dem med til kunden, som pt. er ved at indsamle tilbud på løsningen i forbindelse med rejsningen af kapitalen.

Det er en relativ stor løsning, som skal skaleres på verdensplan fra start, hvorfor jeg har valgt de største virksomheder ud fra ovenstående.

Så hvis Tarik og Kochen smider et svar kan de få lidt poiont :)

Mange tak for hjælpen.

/ Kenneth