Avatar billede wormsk8 Nybegynder
07. februar 2007 - 23:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adapter til dk-iBook

Hej eksperter,

En af mine fjogede venner løb/røv stikket ud af min iBook i dag, 2 GANGE! Første gang gik det okay, men anden gang - var han/vi uheldige og stikket der går ind i selve computeren rev sig skævt.

Står derfor  i den situation at jeg skal ud at købe en ny, er dette den rette?

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/wa/RSLID?mco=163FBB8C&nplm=M8943

På forhånd tak,
Kasper Worm Andersson
Avatar billede brian_schmidt Nybegynder
15. februar 2007 - 00:13 #1
Jeg er ikke klar over om den linkede adapter virker med alle iBooks, da der på siden står "G4" (og G3 fra 500 Mhz). Så hvis du har en iBook G4 (klik på "Æble -> About this Mac" (i Mac OS X) og se hvilken processor du har), så er det den rette. Hvis du ikke har en passende model, må du evtl. kontakte Apple direkte og spørge om hvilken du har brug for.

PS
Hvis du skulle have lyst til at bestille en ny Mac(Book) på et tidspunkt kan du se frem til MagSafe (magnetisk stromstick, så netop sådanne uheld ikke kan ske)
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
03. juni 2007 - 11:58 #2
lukket