Avatar billede greew Nybegynder
07. februar 2007 - 08:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MS Visio pendant til Linux

Hej folkens,

Jeg søger et program, hvor jeg kan lave database charts i ligesom man kan i Visio, men jeg vil gerne køre det på Linux.

Kender nogen et sådan program? Jeg har søgt lidt på nettet og kan ikke umiddelbart finde noget brugbart, men jeg ved heller ikke præcis hvad jeg skal søge efter.

Mvh.
Jesper
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. februar 2007 - 09:01 #1
en hurtig søgning på google gav et svar: Dia  (har dog ikke selv prøvet det)

http://freshmeat.net/projects/dia/
Avatar billede greew Nybegynder
07. februar 2007 - 09:15 #2
Jeg tester den lige og så vender jeg tilbage.. tak for svaret :)
Avatar billede greew Nybegynder
07. februar 2007 - 09:35 #3
fsconsult.dk : Det fungerer 100% - smid et svar :)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. februar 2007 - 09:46 #4
må hellere prøve at installere det i aften ;-)
Avatar billede greew Nybegynder
07. februar 2007 - 10:08 #5
Hehe.. man skal lige vænne sig til det.. og det har et par enkelte mangler i forhold til Visio.. men det overlever jeg og klarer på anden vis.. held og lykke med det :)