Avatar billede jtc Nybegynder
06. februar 2007 - 23:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

simpel skift af profil i outlook 2007

Hej

Jeg har 2 profiler på min outlook
Første gang jeg åbner outlook efter genstart af computeren kan jeg vælge mellem de 2 profiler. Men hvis jeg så lukker outlook og åbner det igen, kan jeg ikke vælge hvilken profil jeg vil bruge, den tager bare den sidst anvendte profil.

Hvad kan jeg gøre for at skifte profil uden at skulle genstarte computeren. Kan man på en eller anden måde genstarte outlook??
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2007 - 23:44 #1
Kontrolpanel >Post
Vis profiler, sæt prik i: Spørg efter den profil, der skal bruges.
:-)
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 00:04 #2
Det har jeg skam også gjort, og den spørger også første gang jeg åbner programmet, men hvis jeg lukker og åbner igen for at skifte profil, så kan jeg ikke vælge profil ved starten af programåbningen
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 00:09 #3
Måske en bug i Outlook 2007, virker fint med Outlook 2003.
:-)
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 00:12 #4
ja, men hvad kan jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 00:23 #5
Egenskaber for genvejen til Outlook:
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 00:28 #6
Ups. Fik lige klikket.

Sæt en af disse switchs bag ved teksten i feltet Destination.

/profiles
Du skal vælge profil ved start.

/profile "profil_navn"
Du kan oprette flere genveje, med forskellige profil navne.

:-)
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 12:11 #7
det virker heller ikke
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 12:19 #8
Tja... Slet dine profiler, afinstaler Outlook.
Instaler Outlook, opret dine profiler.
:-)
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 12:22 #9
fandt ud af det kun sker efter jeg har haft åbnet en af mine profiler, som er en echange server.

Kan det betyde noget?
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 12:22 #10
Ps.
Er det en beta version du kører med?
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 12:27 #11
det tror jeg ikke
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 12:30 #12
Beta versioner, er "test versioner" der udsendes før den endelige version udkommer.
Hvis du har betalt for programmet, er det ikke en beta version.
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 12:52 #13
nej okay, men det skulle ikke være en beta version

men det er som sagt kun efter jeg har logget ind på en af profilerne
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 13:02 #14
I Outlook, klik på menuen Hjælp, vælg Om Microsoft Outlook. Her kan du se hvilken version du har.
:-)
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 13:36 #15
microsoft office outlook 2007 (12.0.4518.1014) MSO (12.0.4518.1014)
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2007 - 13:39 #16
Prøv at slette profilen med Exchange, og opret den igen.
Avatar billede jtc Nybegynder
07. februar 2007 - 18:29 #17
det er det samme
og jeg tror forresten også det er lige meget hvilken profil jeg åbner

Men det er som om at selvom jeg lukker ved alt+f4 så lukker jeg åbenbart ikke programmet helt ned. Hvad kan jeg gøre for at sikre mig at programmet er lukket ned
Avatar billede jtc Nybegynder
12. december 2011 - 11:06 #18
lukker