Avatar billede jippet Nybegynder
05. februar 2007 - 21:24 Der er 7 kommentarer

Der opstod en script-fejl i Internet Explorer

Der op stod en fejl i scriptet på denne side.
Denne popper op når jeg tænder computeren og ydermere står der :
Linie : 12
Tegn : 2
Fejl : Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode : 'gobjReg.RegDeleteKey'
Kode : 0
URL : mcp://C:\PROGRA~1
\McAfee.com\Agent\RegWizUl.dll:default.htm
Vil du fortætte med at afspille scripts på denne side ?
            Ja              Nej
Er der nogen der har et bud på hvad dette betyder og hvordan man slipper af med det ??
Avatar billede milter Ekspert
06. februar 2007 - 01:42 #1
Åbner siden ellers OK?

Hvis den gør, så prøv det her: Åbn IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Rul ned, til du finder "Deaktiver script-fejlfinding (anden) og "Deaktiver scriptfejlfinding (Internet Explorer)" > Sæt mærke i felterne > Anvend > OK.

Bruger du McAfee antivirus?

Hvis du gør, kunne det være en eller anden indstilling i programmet, som giver fejlen.

Og den fejlmelding, du får, siger den nøjagtigt, som du skriver? Hvis du kan, så prøv at afinstallere og geninstaller McAfee.
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 09:00 #2
Avatar billede jippet Nybegynder
06. februar 2007 - 15:31 #3
Tak til jer begge to, har nu prøvet milters råd, og det virker!
Avatar billede milter Ekspert
06. februar 2007 - 16:23 #4
Jeg tillader mig at lægge et svar så.

Men du har sikkert stadig et problem med McAfee. Enten er det ikke korrekt installeret eller ikke korrekt fjernet.
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 18:12 #5
Velbekomme :)
Avatar billede jippet Nybegynder
06. februar 2007 - 20:22 #6
Ja tak, på et eller andet tidspunkt vil jeg geninstallere McAfee, men ligenu er det o.k. Lukker nu og igen tak !
Avatar billede milter Ekspert
07. februar 2007 - 20:46 #7
Velbekom :)

For at lukke på den "rigtige" måde skal du klikke på mit navn i mit svar 06/02-2007 16:23:38 og derefter på "Accepter".

Jeg kan se, at du har en del "åbne" spørgsmål ude, d.v.s. spørgsmål, som ikke er lukket korrekt. Prøv at kigge på linket herunder:

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar