Avatar billede 187 Nybegynder
05. februar 2007 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech cursor/Markør hænger

Min mus markør er begyndt at gøre det at efter 5 min så stopper den med at røre på sig men musen er stadig i live og virker som den skal, hvis jeg i blinde finder en mappe på skrivebordet eller højre klikker så gør den som den skal, der er kun markøren der bliver stående, jeg har prøvet at afinstallere og installere driveren igen, jeg har også prøvet flere forskellige mus, så er der nogen der kan give mig en løsning?
Avatar billede makse Nybegynder
05. februar 2007 - 20:13 #1
Har du for nyligt opdateret dine drivere til grafikkortet?
Det er ikke første gang, at det kan give de bivirkninger. Prøv at sætte hardwareacc. et eller to takker ned.

Er det en PS2 eller en USB mus?
Avatar billede 187 Nybegynder
05. februar 2007 - 20:27 #2
nej jeg har ikke opdateret grafik driveren i et par mdr. og det er en USB
Avatar billede 187 Nybegynder
05. februar 2007 - 21:22 #3
jeg søger lidt videre selv, så denne bliver lukket,