Avatar billede cryforsoul Nybegynder
05. februar 2007 - 18:46 Der er 12 kommentarer

kan man bruge et ATI grafik kort i den nye 680 sli

Hey

jeg vil lige høre: kan man bruge et Radeon™ X1650 i den nye bundkort fra EVGA 680 sli???

har købt lortet og sat det i !!!men grafikkortet sidder løs i den!

jeg vil ikke sætte strøm til den uden at vide at det er sådan den er.

Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2007 - 19:03 #1
sli er nvidia, crossfire er ati - sådan har jeg i hvert fald forstået det... om bundkortet også undersøtter crossfire, ved jeg ikke..
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2007 - 19:04 #2
men du kan godt køre et enkelt grafikkort deri, men det bør ikke sidde løst..

kan du evt tage et billede ?
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
05. februar 2007 - 19:08 #3
ja

10 sec
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
05. februar 2007 - 19:12 #4
hvor skal billede hen??
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
05. februar 2007 - 19:20 #5
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=6448

her er bundkortet...men jeg tror ikke at et ati grafikkort passer til der...:(
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2007 - 19:58 #6
upload billedet her : http://imageshack.us/
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2007 - 20:00 #7
kan du ikke linke til det sted du har købt tingene, eller blot fortælle om grafikkortet godt nok er pci-express, eller om det er agp..

sli kort er oftest udelukket pci-express, men kan ikke se hvordan du skulle kunne få det presset i sådan en slot.
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2007 - 20:08 #8
sli bundkort...
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
06. februar 2007 - 09:45 #9
hey.deres hjemmeside er nede. og jeg kan ikke finde oplysninger om den...jeg ringer til forhandleren..idag.
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
06. februar 2007 - 10:11 #10
jeg har det gamle grafik kort...som jeg selvfølgelig købt for 2 mdr siden, samme sted!!! kom med et svar, og du får pointene, mange tak for hjælpen.. :)
Avatar billede jokkejensen Novice
06. februar 2007 - 15:41 #11
Øhmm føler ikke jeg har været til den store hjælp..

Du beholder bare points.

Held og lykke !
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
06. februar 2007 - 15:59 #12
jo,  ( om bundkortet også undersøtter crossfire,) det hjlper mig på vej...har været nødtil at købe et andet grafikkort...e-Gforce 7900 gs køre fint nu