Avatar billede dimsen Nybegynder
05. februar 2007 - 09:49 Der er 4 kommentarer

Overlays mm.

Hej alle.

Vi er et par gutter der "leger" med streaming via. internettet, vi har mere eller mindre det tekniske på plads, der er dog et sted vi er på fuldstændig bar bund.

Vi leder efter noget software til vores modtager computere, altså computeren så får et feed via. en anden computere hvorpå vi har et capture card. Alt dette fungere også fint og vi kan fint streame til nettet.

Vi vil dog gerne have lidt "geil" på vores stream, og vi leder derfor efter et stykke software der kan lave forskellige overlays og effekter, som det primære. Programmet må også gerne have andre funktioner som encoding osv. Alt i alt så leder vi altså efter et stykke solidt stykke video streaming software :-)

Alle forslag og anbefalinger vil blive modtaget med kyshånd ;o)
Avatar billede zynzz Praktikant
05. februar 2007 - 10:30 #1
Avatar billede dimsen Nybegynder
05. februar 2007 - 19:14 #2
Kunne ikke lige finde noget på det link, desværre :-(
Avatar billede zynzz Praktikant
05. februar 2007 - 19:32 #3
Okay, men var et forsøg værd...
Avatar billede trav4u2 Novice
06. maj 2007 - 17:24 #4
I kan evt. lave overlays og effekter vha. en videomixer.
http://www.deejaysystem.com/dj_video_mixer.asp