Avatar billede basicq Nybegynder
04. februar 2007 - 15:30 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Mac site tjek.

Dem af jer, der har en Mac gider I ikke lige tjekke dette link og sig mig om i ender på en side med et stort sort hvid "Don't do it." statment.

http://www.cphskateboard.dk/shop
Avatar billede giorgio Nybegynder
04. februar 2007 - 15:35 #1
ikke lige for 1 min siden, men nu gør jeg igennem safari
Avatar billede giorgio Nybegynder
04. februar 2007 - 15:37 #2
når jeg tilgår siden direkte får jeg:

Warning: main(includes/languages/.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/shop/includes/application_top.php on line 297

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/.php' (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/html/shop/includes/application_top.php on line 297

Klikker jeg på shop fra hovedsiden får jeg "don't do it"
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. februar 2007 - 16:21 #3
"CPH Shoppen understøttes pt. ikke af Mac. Så indtil Appel får fikset deres bug, så smut ud og køb en PC!"

Det er da noget underligt noget at skrive ??
Hvilken bug er det fra apple der gør at shoppen ikke virker i Netscape, Opera, Explore, Firefox ?? Dem har apple ikke noget at gøre med .. de laver kun Safari... Mon ikke nærmere det er en koder fejl ??
På mig virker sådan en meddelelse temlig nedladen og får mig virkeligt til at tvivle på hvorvidt siden kan tages seriøst
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. februar 2007 - 16:22 #4
Desuden er siden ikke w3c valid xhtml som ellers påstås
ved chek af forsiden får man 23 fejl ;)
Avatar billede basicq Nybegynder
04. februar 2007 - 17:34 #5
Takker for fedback. Smid et svar!
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. februar 2007 - 17:50 #6
bare giv giotgio dem alle (jeg får samme besked ved det direkte link)

Men mener det at shopen ikke virke på mac bør tages op.. skulle ikke være noget problem at få den til det.
Især den medelelse man får bør laves om ... er MEGET nedladende over for Mac brugere
Avatar billede giorgio Nybegynder
04. februar 2007 - 17:53 #7
Takker :) Hvilken shop benytter du? jeg har selv en OSC shop som sytes i safari på mine mac'er :)
Avatar billede basicq Nybegynder
04. februar 2007 - 18:55 #8
Jeg bruger OSC og BGSys som hoster det, siger at den fejl må man leve med. Jeg må nok tilstå at jeg ikke har set nærmere på fejlen, da jeg har tralt med så meget andet. Men kender nogen til det og ved løsningen så vil jeg meget gerne høre den.

Takker
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. februar 2007 - 20:06 #9
Vil sige du skulle skifte host ...
Er første gang jeg høre om et OSC der ikke virker på mac. De der ikke har virket har været pga fejlkodning/opsætning (Har set/hør nogen der ikke virker i enkelte browsere)
Lyder som fejlen ligger hos BGSys
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. februar 2007 - 20:07 #10
Vedr. OSC..
her et godt forum http://forums.oscommerce.com/index.php?act=idx
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
05. februar 2007 - 20:53 #11
Fladt lige over et dansk forum med OSC emner .. måske nogen der kan hjælpe http://www.openforum.dk/