Avatar billede atdata Nybegynder
04. februar 2007 - 08:53 Der er 8 kommentarer

Miljø logo til eksamens opgave

min brors datter skal op i en opgave til eksamnen omkring miljø
og jeg har prøvet om jeg kunne lave et miljø logo til hende men jeg er kørt fast i hvordan den skal laves. der skal indgå en vindmølle , grønne bakker, solen på himlen  tekst der skal indgå er et bæredygtigt miljø, det er dit ansvar,

der er 200 point til den der kan hjælpe og hvad gør man ikke for at hjælpe en stakkes gymminasie elev.
Avatar billede atdata Nybegynder
04. februar 2007 - 08:55 #1
ups jeg glemte at tilføje at det kan både være rundt og firkantet men helst rundt da det skal være på en 3delt A4 folder.
Avatar billede duotone Nybegynder
04. februar 2007 - 10:30 #2
er det egentlig ikke meningen at de stakkels elever i gymnasierne skulle lave deres opgaver selv? ;)
Avatar billede atdata Nybegynder
04. februar 2007 - 12:01 #3
jo men det er kun logo og resten af opgaven laver hun da selv det er lidt svært når hun er kørt fast i en opgave med at lave et logo resten af opgaven er en case hun har lavet
Avatar billede cpufan Juniormester
04. februar 2007 - 12:25 #4
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. februar 2007 - 07:46 #5
Avatar billede Kengun Praktikant
13. februar 2007 - 11:14 #6
Avatar billede atdata Nybegynder
18. februar 2007 - 17:49 #7
adweb.dk var den bedste
Avatar billede cpufan Juniormester
18. februar 2007 - 19:06 #8
så får du et svar