Avatar billede minku Nybegynder
03. februar 2007 - 16:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dansk Stavekontrol

Jeg er lige kommet hjem fra London, hvor jeg har købt det nye office. (Office 07) Da jeg har købt det i England er det på engelsk, men jeg har brug for en dansk stavekontrol da jeg studere og skriver meget dansk.
Er der nogen der ved om man kan købe/downloade en dansk stavekontrol?

Jonathan.
Avatar billede simplus Nybegynder
03. februar 2007 - 16:34 #1
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
06. februar 2007 - 09:27 #2
Hvis du har en tidligere version af office, så er det muligt at installere ordbog den vej. Start installationen, i stedet for komplet, vælger du hvilke kombonenter du vil installere. I dette tilfælde, dansk ordbog.