Avatar billede kimjjj Nybegynder
03. februar 2007 - 06:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort skal jeg vælge til EU3 ?

Jeg købte min computer for et par år siden og har et GeForce4 MX 440 grafikkort som har været rigeligt for mig indtil nu. Jeg har købt Europa Universalis III som siger at det kræver Pixelshader 2.0 for at virke. Så mit spørgsmål er : Hvis jeg blot skal have det billigst mulige grafikkort med Pixelshader 2.0, hvilket skal det så være ?

Hvis det betyder noget er min processor en P4 2.4GHz

Mange tak.
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2007 - 09:05 #1
Går udfra dit gamle grafikkort afspejler alderen på resten af din maskine ?

Jeg ville ikke bruge en formue på en relativ gammel maskine, så mit forslag er:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=211505
Avatar billede kimjjj Nybegynder
03. februar 2007 - 09:32 #2
Tak for svaret. Kan jeg automatisk gå ud fra at min computer har en AGP port ? Under Enhedshåndtering kan jeg se at der er en "Processor til AGP-controller - 2561". Er det en sådan ?
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2007 - 09:42 #3
Jep
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2007 - 09:55 #4
Billigere kort kan også anbefales da din maskine nok er lidt i den billige ende. Men igen holder et 7600 bedre, hvis du hen ad vejen stille og roligt opgradere.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2007 - 10:15 #5
Fik du problemet løst ?
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 10:49 #6
Har du brug for mere support?