Avatar billede mcholm Nybegynder
02. februar 2007 - 14:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ingen liv i ny pc

jeg har lige samlet ( moske forkert )  en nyt mediecenter maskine

ud af følgende

Kabinet: Antec LifeStyle Fusion
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=237627

CPU: Athlon 64 X2 5000+ 2.6 GHz
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240248

Bundkort: ASUS M2N-VM
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240159

RAM: G.Skill 2 x 512 MB
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233841

men jeg har nogle problemer med at få det til at køre  jeg troer at det er en strømforsynings fejl der kommer ingen liv i skærmen men numerlock i tastaturet virker og alle blæsere
  er det noget du har prøvet også  ?
Avatar billede off-line Nybegynder
02. februar 2007 - 15:10 #1
Har du sat begge 2 stik fra strømforsyningen til bundkortet. Ellers check ledningerne
fra kabinettet til bundkortet.
Avatar billede mcholm Nybegynder
02. februar 2007 - 16:54 #2
ok desider som de skal    1 stk 4 polet og 1 stk 24 polet
Avatar billede off-line Nybegynder
02. februar 2007 - 20:07 #3
Prøv at tage een ramblok ud på skift. Xp er yderst sart med ram.
Går ud fra, at du har husket, at køre driverne ind fra den CD, som følger med MB.
Avatar billede mcholm Nybegynder
02. februar 2007 - 23:10 #4
jeg kan slæt ikke få noget billeded fram på skærmen ingen bio og ingen ram test  og jeg har ikke mere ne  MB og cpu og Ram  der er onord grafik kort på    så det er så minimal som det kan være
Avatar billede off-line Nybegynder
02. februar 2007 - 23:16 #5
Jeg har forstået, at du intet billede har. det jeg mente var, fysisk at tage
en ramblok ud, på skift. For at sikre, at der ikke er noget galt med ram.
Hvis bare den ene ramblok har en mindre fejl, kan det forhindre XP i at køre.
Avatar billede mcholm Nybegynder
03. februar 2007 - 19:58 #6
alle ram blokke dur fint i en anden pc    jeg har fået byttet  bundkortet  så nu køre det
Avatar billede off-line Nybegynder
03. februar 2007 - 20:02 #7
OK!
Avatar billede mcholm Nybegynder
26. maj 2008 - 20:12 #8
ingen held fik bydtet det hele og så dur den