Avatar billede kapsen Nybegynder
31. januar 2007 - 20:32 Der er 2 kommentarer

Opsætning af Vista Netværkssharing

Hey.
Kører nu med Vista Ulitmate 32bit. Indtil vidre har jeg kun oplevet de sædvanlige driver problemer (manglende controlcentre i Nvidia og Creatives drivere), og lidt probs i media center, men dem regner jeg med hurtigt at blive rettet.
Mit store problem ligger i Vista´s netværkssharing.
Jeg bruger meget min xbox (gamle xbox) med xbmc (Xbox Media Center) til at streame film og billeder fra min pc, og det har fungeret helt fint på Windows XP. Nu da jeg skiftede til Vista kan jeg ikke få adgang fra xboxen. Skriver access Denied.
Jeg har ellers været inde og dele filmmapperne i Vista, men der er ikke noget at gøre. Ingen adgang
Nogen der ved hvordan man sætter Vista op til at kunne dele filerne ordentligt ligesom XP kunne det ?.
Problemerne har nemlig (sammen med driverprobsne) resulteret i at jeg er gået tilbage til XP, og nu har en Vista Ultimate licens liggende og flyde

Mvh Kasper
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 00:02 #1
Har aldrig prøvet at sætte en xbox til en pc så ved ikke hvordan det fungere??, skal/kan du angive et brugernavn/adgangkode på din xbox?
Jeg har nemlig selv kørt med vista ultimate og min anden pc med xp kunne heller ikke få adgang og skrev access denied men hvis jeg opretter en anden bruger på min vista pc og logger på med det brugernavn og adgangskode kan den virker det.
Avatar billede kapsen Nybegynder
01. februar 2007 - 00:08 #2
Desværre. Jeg har ikke mulighed for at intaste adgangskode og pass på min xbox :(