Avatar billede ktolbod Nybegynder
31. januar 2007 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Preloader fryser

Hey,
Jeg har lavet en flash movie som loader nogle mp3'er.
Og så har jeg en animeret preloader, problemet er dog at når jeg loader filer på over 1.5 mb stopper dele hele min preloader animation :(
Jeg skriver "dele" af min preloader, men det er fordi det er en bar som jeg med ._width viser hvor mange procent som er laodet, og så er der noget animaition inden i bar'en som fryser.
Er der evt. nogen som har en løsning til et sådant animations fryse problem? :)
Avatar billede skovge Novice
31. januar 2007 - 10:56 #1
Bare et vildt gæt - men når det kun sker med filer over en vis størrelse, så kunne det jo hænge sammen med den tid det tager at hente dem - dvs. animationen i baren fryser sådan set ikke, den er bare færdigspillet og stopper jo så - prøv at kontrollere at der ikke er en stop(); action i din animation, der forhindrer den i at loope efter et vist tidsrum.
Avatar billede ktolbod Nybegynder
31. januar 2007 - 11:26 #2
Hold da kæft hvor er man bare nogen gange en idiot!!!!
Smid et svar kaptajn :)
Avatar billede skovge Novice
31. januar 2007 - 15:32 #3
Done!  :-)

/Kaptajnen