Avatar billede parasitfighter Nybegynder
30. januar 2007 - 21:11 Der er 31 kommentarer

Hvem er Thomas Clausen

Enkelt spørgs mål, er der noget af det administrative personale på eksperten.dk der hedder Thomas Clausen ?
30. januar 2007 - 21:15 #1
Avatar billede simplus Nybegynder
30. januar 2007 - 21:17 #2
Ifølge PC world (ejet af samme firma som ejer eksperten) så er Thomas Clausen  marketingkoordinator for PC World
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
30. januar 2007 - 21:28 #3
Vil det sige at samme person som er med i ejerkredsen af "eksperten.dk" tilsyneladende samarbejder med provokatøren og "den op til flere gange deaktiverede screem-brille" og derved holder samtlige brugere på "eksperten.dk" for nar ved at gøre et stort nummer ud af bl.a. scremm-brille er deaktiveret for livstid på eksperten.
Min antagelse bygger på at "sreem-brille" alia. alias. alias. "rene-petersen" dd. har ingivet følgende anmeldelse imod undertegnede
"I bedes venligst forklare parasitfighter / Helgec at hvorvidt screem_brille /rene-petersen er/var smidt ud af eksperten ikke vedrører ham.

ydermere så kan hans karma nok heller ikke helt tillades:

Så kender vi dig igen, du er så dum så du end ikke fatter at når du en gang er blevet smidt ud fra eksperten så er det fordi du er uønsket//: parasitfighter 30/1 2007 19:40

Mon han har glemt han selv var tæt på at ryge ud i sin tid...

Ps: denne klage er også sendt pr mail til Thomas Clausen efter aftale med ham.

--
Anbefaling: Advarsel;"
Avatar billede simplus Nybegynder
30. januar 2007 - 21:34 #4
Det skal jeg desværre ikke kunne sige, men der står mange steder på bla. PC world som førnævnt at Thomas Clausen arbejder for dem. Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvor tæt et samarbejde PC world har med Eksperten, men hvis det er rimlig tæt (de deler trods alt samme adresse) jamen så kan der da godt være hold i din påstand.
Kunne være rart at få en co-admin med i tråden :-)
30. januar 2007 - 21:38 #5
thomas clausen er ansat af/hos IDG (som ejer begge sites), og det undrer mig at parasitfighter på den måde vil bestemme hvad IDG gør og ikke gør, det er trods alt deres site og ikke hans.
30. januar 2007 - 21:39 #6
og det skulle være et svar, har jo svaret korrekt på spørgsmålet.
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
30. januar 2007 - 21:53 #7
"rene-petersen" jeg begik en fejl da jeg afviste dit første svat, det beklager jeg.
Jeg lader spørgsmålet stå åbent i 7 dage og hvis du på det tidspunkt ikke er blevet deaktiveret og således ikke kan få point for dit svar, så ved jeg at eksperten drives af en samling inkompentente uduelige nasserøve og så lover jeg dig at du får pointene for at komme med det første korrekte svar.
Indtil da må du væbne dig med tålmodighed og forsætte din fuldstændig uacceptable adfærd på eksperten

Jeg har tidligere været i kontakt med Robert Vanglo som i sin tid høstede en smule respekt ved at stå som den der deaktiverede dig, jeg vil i morgen kontakte ham med henblik på at få bekræftet om det er profiler af din slags man ønsker at satse på, jeg er så naiv at jeg tror at det har en vis interesse for de fleste brugere
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2007 - 22:14 #8
Til info, så hedder Thomas Clausen tclausen her på E.
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
30. januar 2007 - 23:02 #9
"john_stiger" hvis du tænker på det indlæg fra 13-06-06 så må man sgu tage sig til hovedet, det må vel siges at lave grin med borgerskabet. I kke sært at "screem-brille" føler sig på hjemmebane der
"Kære Eksperter

Jeg ville blot lige informere om, at mødet i sidste uge fint og stemningen synes god. Der var bred enighed om, at der skulle ske noget med eksperten, og holdningen var hellere i går end i morgen.

De forskellige direktører tog ideerne med sig tilbage til deres afdelinger, og nu ligger bolden i de respektive afdelinger, som snart spiller tilbage med det videre forløb.

Jeg håber på, at kunne skitsere et mere håndfast handlingsforløb inden for kort tid.

Med Venlig Hilsen
Thomas Clausen
IDG"
Avatar billede tclausen Nybegynder
31. januar 2007 - 10:27 #10
Til spørgsmålet kan jeg kun svare ja. Jeg har som der også bemærkes fra John Stigers side brugernavnet tclausen. Videre kan det fortælles at jeg er ansat i IDG, der ejer Eksperten. Og jeg har fået ansvaret for Eksperten efter Robert Vanglo stoppede på PC World.

For nyligt eskalerede tonerne i debatten, og der blev brugt det samme type farverige sprog som Parasitfighter anvender i denne tråd (det må gerne høre op nu!). Jeg sørgede for at deaktivere loppehund (som vi kender som huset) og Screem-bille. Senere kom det til min opmærksomhed at Screem-bille var kommet herind igen under navnet rene-petersen. Jeg sagde at jeg ville give ham lov at blive såfremt han holdt sig fra at indlade sig på de flamewars, der nemt opstår på E!. rene-petersen har opført sig eksemplarisk i de 57 tråde som han havde deltaget i i går, men alligevel fik han en ubehagelig medfart i form af dårlig karma. Det påtalte jeg til de parter der havde givet ham det, da der skal være ræson i den måde vi afgiver karma på.

Det er ikke utænkeligt, at der er en historik jeg er ubekendt med, som dog er veldokumenteret i Ekspertens omfattende database. Men min bøn er, at vi lader fortid være fortid og tager stilling til de konkrete indlæg når de bliver skrevet. Karmaen er heldigvis snart en fortid blot, da det har bidraget med mere smerte end glæde.
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
31. januar 2007 - 10:41 #11
Det var nyt at høre at "screem-brille" igen skal sætte dagsordenen på eksperten, men det kan vi jo blot tage til efterretning. Det forekommer logisk at man så meddelte det via e-nyt præcis som det skete med "levithan" men det er naturligvis de ansvarshavendes afgørelse.
For mig selv kan jeg kun sige at http://www.eksperten.dk/spm/759387 (30/01-2007 15:40:34)taler for sig selv. "screem-brille" har altid anset det som sin fornemste opgave at bringe andre i miskredit.
Naturligvis kan jeg tage fejl, men så deler jeg trods alt skæbne med mange andre brugere på eksperten
31. januar 2007 - 10:53 #12
parasitfighter jeg har ALDRIG set det som fornemmeste opgave at bringe andre i miskredit (hvis du mener oplysning er = miskredit så har du ret), men jeg advarer folk mod at save den gren over de sidder på, alle der har arbejdet profeesionelt med data redning (jeg har arbejdet for IBAS http://www.IBAS.dk), ved at regel nr.1 er ALDRIG skrive til den disk man vil redde data fra, hvilket jo også siger sig selv, man risikerer at overskrive områder hvor der er data, jeg vil gerne give dig ret i at testdisk er et godt program, men efter jeg har kommunikeret med Christophe GRENIER (udvikleren af programmet), står det klart at der er visse ting i programmet som nemt kan gøre sagen værre, og det sker ikke med f.eks getdataback der aldrig skriver til den/de diske det forsøger at få data ud af.

gå efter bolden og ikke manden er der et ordsprog der siger, men du har jo nærmest personificeret testdisk, og det er forkert, for ingen programmer er fejlfri heller ikke testdisk.
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
31. januar 2007 - 11:06 #13
"parasitfighter jeg har ALDRIG set det som fornemmeste opgave at bringe andre i miskredit" Du har direkte advaret mod at bruge TESTDISK med den begrundelse at jeg kun var ude på at ødelægge folks harddiske
"(jeg har arbejdet for IBAS http://www.IBAS.dk)," Vi hører den jævnligt, faktisk hver gang du opretter ny profil, pudsigt du skippede jobbet
" men efter jeg har kommunikeret med Christophe GRENIER (udvikleren af programmet)," Kunne være interessant at se de korrespondancen
"står det klart at der er visse ting i programmet som nemt kan gøre sagen værre"
udtalelsen står i skærende kontrast til virkeligheden, jeg har til dato hjulpet flere hundredede og der foreligger ikke en negativ tilbagemelding
Avatar billede tclausen Nybegynder
31. januar 2007 - 12:56 #14
Der er altid flere løsninger på et problem, og derved kan der let opstå gnidninger mellem de forskellige udlægninger. Så må det være op til den enkelte spørgsmålsstiller om hvilket svar han vil tillægge værdi. Vi skal selvfølgelig ikke rende rundt og være ukonstruktive ift. de forslag som de forskellige Eksperter kommer med, men tilbyde alternativer. Det er vel netop heri at Ekspertens styrke ligger.

Men lad os kigge frem, og bilægge de uoverensstemmelser der måtte være. Er I friske på det?
31. januar 2007 - 13:19 #15
tclausen ja gerne, men tvivler på at andre også vil, men det kan kun tiden vise.
Avatar billede laptopmand Nybegynder
31. januar 2007 - 16:10 #16
Hej Thomas og andre!

Tanken om en frisk start er jeg 200% fortaler for, men så skal der sgu rent mel i posen fra alle!

At karmasystem som er roden til alt ondt skal væk, tror jeg på løser alle igangværende konflikter

Det som undre mig er, at I fremsendte en mail med advarsel mod fremsendelse af sag til advokat til såvel SB(niels_hansen og mig loppehund)

At I så igen tillader SB adgang til E efter 10 dage - undre mig.

Jeg bærer ikke nag og forstår godt Jeres frustration over dette barnlige ballade jeg selv og SB mv har skabt, og jeg skal være den første til at beklage dette for E/IDG og dets brugere.

Men jeg forstår ikke I allerede giver SB adgang til sitet igen.

Gælder dette alene for SB eller gælder dette for Boxer og jeg selv.
Jeg er på ingenmåde interesseret i at skabe splid eller konflikter, og jeg er enig i en frisk start, men som sagt kræver dette rene linier.

Mvh

Lars aka loppehund

PS.
Ønsker I stadig jeg er bannet mv så sig det og jeg lukker kontoen igen
Det jeg ønsker er at bidrage med min viden og ikke at opfører mig som et barn!
Avatar billede tclausen Nybegynder
31. januar 2007 - 16:17 #17
Jeg har lige sendt dig en mail Lars, nogenlunde samtidig med at du poster dette.

Hvor jeg bl.a. skriver at jeg vil reaktivere din konto i håbet om god tone mm.

Jeg skriver i morgen eller i aften i e-nyt: at vi må kigge fremad, bilægge gmle stridigheder, og lade argumenterne råde i fremtiden. Af den grund reaktiverer jeg de gamle konti og håber på en frisk start fra alle sider. Jeg beklager selvsagt den noget bramfrie udmelding fra min side, men jeg fik den klare fornemmelse at der skulle tages handling prompte.

Det medfører at jeg vil håbe at I vil lade jeres uoverensstemmelser være fortidige og at vi kan hjælpe alle dem, der behov for hjælpen i fremtiden. Og at alt dette foregår i god tone.
Avatar billede laptopmand Nybegynder
31. januar 2007 - 16:26 #18
Fjern karmasystemet og du vil se roen indfinde sig.

Forstår godt Jeres holdninger, men forstå også brugernes desperation!

Hvilken konto er det der oprettes.
Er det min gamle bruger Huset, som jeg havde en bunke links, indlæg osv i?
Dette vil jo være fantastisk!

Det samme gælder selvfølgelig de andre deaktiveret profiler.

JA, lad os for pokker se frem ad :D
Avatar billede laptopmand Nybegynder
31. januar 2007 - 16:29 #19
Lukker denne laptopmand konto nu :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2007 - 19:39 #20
tclausen det kan jeg kun tage hatten af for!

Ja lad os få bilagt gamle stridigheder.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2007 - 04:24 #21
Er der nogen som har lagt mærke til at udover et par konti tilhørende et par af
deltagerne i denne tråd er blevet aktiveret igen, så er der en anden konto som
er aktiv: makse !?!?
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2007 - 09:47 #22
arne_v: Undrede mig godt over hvorfor jeg var røget (endnu) en plads ned på Toplisten ;)

Men det ser ud til at han selv har aktiveret hans bruger igen, for han har deltaget i ca. 10 spørgsmål i løbet af den sidste uges tid. Han er altså ikke umiddelbart blevet aktiveret som følge af denne sag.
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 09:52 #23
snowball beklager det med din top liste :D
Avatar billede tclausen Nybegynder
02. februar 2007 - 09:52 #24
Jeg kan i hvert fald fortælle, at jeg ikke har rodet med makses konto.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2007 - 15:15 #25
jeg har aldrig hoert at han skulle have vaeret deaktiveret, saa jeg regnede da
med at det var frivilligt

men lidt pudsigt, fordi ifoelge rygter har han brugt en anden konto mens
makse har vaeret inaktiv
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2007 - 08:33 #26
Hvis det er min profil der skaber forvirring så spørg endelig,umildbart kan jeg ikke få øje på nogen uregelmæssigheder
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 09:48 #27
Snowball > Er du eneste fungerende coadmin tilbage på E?
Avatar billede snowball Novice
04. februar 2007 - 10:16 #28
Nej, vi er 4 der stadig laver noget, men nogen mere end andre ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. marts 2007 - 13:02 #29
Med hensyn til Robert Vanglo så læs:
  http://www.computerworld.dk/art/38459
Avatar billede huset Praktikant
19. marts 2007 - 13:37 #30
Suk!

R.I.P
Robert Vanglo
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2007 - 20:14 #31
Det er et stort tab for IDG...

44 år er alt for tidligt at blive revet væk fra denne verden!!!