Avatar billede bossyboy Nybegynder
30. januar 2007 - 19:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

unoeuro uden mail

Hej Eksperter.

jeg har et domæne hvorpå der pt. ikke er nogen hjemmeside (det er ikke tilknyttet noget webhotel) men har bruger adressen til mail.
Nu vil jeg gerne have tilknyttet et webhotel til mit domæne og har kig på et fra unoeuro.dk men jeg ville gerne fortsætte med at have mail det sted jeg har det nu.

Kan det lade sig gøre?

Mvh. Thomas
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. januar 2007 - 19:42 #1
Var det ikke mere oplagt at sende unoeuro.dk spørgsmålet?
Svarere de ikke vil jeg ikke vælge dem.
Avatar billede korup Nybegynder
30. januar 2007 - 19:44 #2
Ville nok også råde dig til at spørge UnoEuro.

Men har lige været inde i admin til mit site og kigge, du kan i UnoEuro selv rette din DNS til så den stadig kunne peget på det gamle sted.

/korup
Avatar billede bossyboy Nybegynder
30. januar 2007 - 19:51 #3
okay.. ja jeg skulle nok bare spørge unoeuro..
men hvis jeg kan viderestille som korup siger er det vel også fint.

nu jeg alligevel er i gang med at spørge herinde...:
hvis jeg bruger unoeuro's mail og opretter flere mailadresser kan jeg så koble til deres pop3 server og kun hente mail til en bestemt adresse?

altså kan flere bruge mailservicen på mit domæne?
Avatar billede korup Nybegynder
31. januar 2007 - 08:42 #4
JA, du har mulighed for at oprette flere email adresse med forskellige login.

Så de enkelte adresser kan hentes selvstændigt eller via deres web-mail..

/korup
Avatar billede bossyboy Nybegynder
31. januar 2007 - 11:02 #5
mange tak til korup.
Har lige et sidste spøgsmål inden jeg gir dig point..
Korup: Det lyder som om at du selv har webhotel hos unoeuro.. hvis det er tilfældet hvordan oplever du så webhotellet? er det godt? får man svar på spørgsmål hvis man spørger dem?
Avatar billede korup Nybegynder
31. januar 2007 - 11:31 #6
Jeg er 100% tilfreds med hotel, mail og support :)

Har ikke endnu haft nogen problemer og har omkring 10 forkellige hoteller hos dem lige nu.

/korup
Avatar billede bossyboy Nybegynder
31. januar 2007 - 12:57 #7
tak for hjælpen.

Mvh. Thomas