Avatar billede disable Nybegynder
30. januar 2007 - 07:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC fryser/crasher, når jeg vil printe ud.

Hej Eksperter.

Jeg er ved at få grå hår af min maskine på firmaet.

Når jeg forsøger at skrive ud fra Word eller Excel, kan computeren finde på at genstarte. Nogle gange fryser den blot, og så er der ikke andet at gøre end trykke på resetknappen.

Hvis jeg først skriver ud til PDF printeren, og så derefter til Epson printeren, fungerer det sådan set meget godt. Men det er da noget besværligt.

Det er værst med Office programmerne, men ind imellem (heldigvis sjældent) reagerer den på samme måde, hvis jeg vil skrive en ordre ud i vores økonomisystem.

Jeg har forsøgt at afinstallere printeren, for derefter at installere den igen med drivere, downloadet fra Epsons hjemmeside.

Der står ikke umiddelbart noget i eventloggen.

PC'en er en ældre Compaq med Intel-Celeron 567 MhZ processor, 256MB RAM, og Windows XP pro.

Printeren er en Epson AcuLaser C900, som kører på via USB.

Det er en fejl, der lige er kommet. Maskineriet har ellers fungeret fint sammen i over to år.

Jeg håber, en af jer eksperter lige kan greje den.
Avatar billede nva Praktikant
30. januar 2007 - 09:08 #1
Har du noget under kontrolpane- printer og faxenheder der hedder 'Microsoft Office Document Image Writer'? Tjek om der er print der og slet det.
Avatar billede disable Nybegynder
30. januar 2007 - 13:45 #2
Nej, det er der ikke noget af.
Avatar billede disable Nybegynder
12. februar 2007 - 14:53 #3
Nå, jeg lukker.

Noget tyder på, at det i hvert fald er computeren, den er gal med.
Problemet er nu løst ved, at computeren er skiftet ud.