Avatar billede mr-s Nybegynder
29. januar 2007 - 19:04 Der er 1 kommentar

AirPort Extreme og Linksys

Mig og min familie har 3 computere i huset
- pc: Intel pentium 4 med 128 mb grafikkort og 1024 mb ram.
- pc: Intel pentium 3 med 64 mb grafikkort og 256 mb ram
- MAC: iMac intel core 2 duo (2GH) med 128 mb grafikkort og 1024mb ram

Med de 3 computere i huset har vores internet været belastet en del 2048/256mbit. Vi har en Linksys model som er fra 2002/2003. Den kan maks håndtere 4 computere og har tænkt på om det måske var en ide at udskifte den med en Apple AirPort Extreme [a]http://www.apple.com/dk/airportextreme/[/a] som Apple lige har frigivet til både PC og MAC. Måske den kunne sætte farten op på internettet da den jo kan rumme helt op til 50 computere hvor Linksysen kun kan have 4. Ved ikke om det har noget at sige om AirPort Extreme overhovedt er hurtigere end den gamle Linksys.

P.S. Vil lige nævne at der nogen gange er fire computere logget på internettet på samme tid og der bliver internettet virkeligt sløvt..

Vil det være en god ide at udskifte Linksysen med f.x. Apples AirPort Extreme?
Avatar billede mr-s Nybegynder
29. januar 2007 - 19:04 #1