Avatar billede rusticolus Nybegynder
28. januar 2007 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan konverteres Windows media-lyd til mp3?

Jeg har brugt Windows Media Player til lave nogle musik cd'er om til Windows Media-lyd. Uheldigvis kan min musikafspiller ikke afspille dette format. Hvordan laver jeg nu de Windows Madia-lyd filer om til mp3 filer?

Vh Jimmi
Avatar billede disaster515 Nybegynder
28. januar 2007 - 15:47 #1
Du kan finde dig en Audio Converter, men de fleste koster penge, du kan bare søge på google "WMA to MP3 Converter", så skal du nok finde dig en du kan lide :)
Avatar billede zion Juniormester
28. januar 2007 - 16:42 #2
Avatar billede rusticolus Nybegynder
29. januar 2007 - 10:34 #3
Alle tiders, det virker fint med Jodix WMA to MP3 Converter som er gratis.
Takker
Avatar billede rusticolus Nybegynder
01. juni 2007 - 11:41 #4
Har I et svar så I kan få point?
Avatar billede zion Juniormester
01. juni 2007 - 15:02 #5
Bare behold dem og god weekend
Avatar billede rusticolus Nybegynder
18. august 2009 - 17:11 #6
Jeg er blevet opfordret til at afslutte mine spørgsmål. Dette kan jeg kun gøre ved at give mig selv point.
Jeg er ikke meget for det. Beklager meget.