Avatar billede jonespostman Nybegynder
25. maj 2001 - 23:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Refresh rate på cordless mouseman wheel

Hvad er refresh raten på en Logitech cordless mouseman wheel? Og er den til at ændre, eller er den låst i hardware?  Jeg kunne tænke mig at vide det samme om den nye trådløse fra Logitech.
Desuden håber jeg på at kunne sætte den trådløse optiske på den samme radiomodtager som mit iTouch keyboard og min cordless mouseman, som er købt samlet og derfor kun har én modtager. Er der håb for at det kan lykkes?
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. maj 2001 - 23:19 #1
I din enhedshåndtering/egenskaber for mus og andre pegeredskaber kan du stille refreshrate under avanceret.

Ikke hvis du vil bruge begge på samme tid, mener kun der er 2 kanaler til rådighed. Men vil du kun bruge den nye mus tror jeg ikke der er et problem.
Avatar billede plexx Nybegynder
25. maj 2001 - 23:25 #2
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. maj 2001 - 23:28 #3
Ahemm, Præcis hvor ??
Avatar billede makse Nybegynder
25. maj 2001 - 23:33 #4
Du kan ikke indstille refresh rate på en trådløs mus.
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. maj 2001 - 23:40 #5
Hmm, hvorfor kan jeg så på min. Cordless mouseman wheel
Avatar billede medazza Nybegynder
25. maj 2001 - 23:41 #6
Det er kun \"almindelige\" mus med hale der kan stilles refreshrate på. F.eks. med programmet PS/2 rate. Den trådløse er jo på radiobølger... Den enhed som følger med tastatur/mus kan kun arbejde sammen, så du er nødt til at bruge den med Cordless/Optical.
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. maj 2001 - 23:48 #7
Er det her bevis nok eller hvad ?? http://www.kurtj.dk/eksperten/refresh.jpg
Avatar billede kurtj Nybegynder
26. maj 2001 - 00:28 #8
Du er heldig at have købt et samlet system, derfor kan du godt bruge 2 enheder på den samme modtager. Ellers kan man ikke.

Læs mere her. http://www.logitech.com/cf/support/1032.cfm#3
Avatar billede makse Nybegynder
26. juni 2001 - 21:42 #9
Så gav du mig ret, alligevel.