Avatar billede silas Nybegynder
27. januar 2007 - 22:50 Der er 2 kommentarer

Website som desktop

Det burde egentlig være ret simpelt. Jeg vil gerne have google.com/ig som baggrund, så jeg har alle mine rss feeds og google lige ved hånden. Det er da også gørligt, men problemet kommer ved 2 steder:
1: Jeg kan ikke lure hvordan jeg får det til at fylde hele skærmen. Ved første forsøg manglede den en 3cm i venstre side, 2. gang valgte den kun at bruge et lille vindue. Hvordan?!
2: Den skal åbne links i et vindue. Som det er nu, ændre den baggrunden til det evt. link man trykker på, og det fungere jo ikke.

Hvis det ikke kan klares med norman activ desktop må i gerne komme med alternative muligheder. Gerne noget simpelt (altså ikke formeget samurai og sådan).
Avatar billede silas Nybegynder
27. januar 2007 - 23:02 #1
Jeg har fundet ud af det her med fuldskærm, men nr 2 skaber stadig problemer. Selv når jeg vælger "åben i nyt vindue" ændre den startside, samtidig med at den åbner linket i en vindue.
Avatar billede mov3dec2006 Nybegynder
30. januar 2007 - 00:40 #2
Det er i indstillinger for internet explorer under avanceret og så noget med "genbrug vindue" der er slået til hos dig - prøv at slå det fra...