Avatar billede kohaii Nybegynder
27. januar 2007 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ntfs.sys

Jeg får en fejl når jeg booter op på min maksine med xpsp2 den siger at der er en fejl i ntfs.sys

jeg vil gerne have noget hjælp til dette idet at jeg ikke ønsker at miste mit data

køre på en sil3112 sata controler i et raid1
Avatar billede migdaniel Nybegynder
27. januar 2007 - 19:23 #1
det har jeg også prøvet. det eneste du skal gøre er at boote op fra din windows-cd og i det første skærmbillede skal du trykke "R" på tastaturet. så går den ind i ms-dos. så skal du skrive det drev bogstav der er på den harddisk du har windows på. (hvilket sadsynligvis er C:) jeg håber at det hjælper!
Avatar billede kohaii Nybegynder
27. januar 2007 - 22:16 #2
det virker ikk den går den på samme måsde hvis jeg trykker r som hvis jeg booter op
Avatar billede kohaii Nybegynder
19. februar 2007 - 07:43 #3
lukker denne nu