Avatar billede nidyahou Praktikant
27. januar 2007 - 14:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CD/DVD R/W fungerer ikke

Hey. Min cd/dvd brænder vil slet ikke bærnde.

Jeg har Nero Xpress 6. Hver gang jeg vil brænde en cd går den igennem hele brændingsprocessen, men når den er færdig skriver den "dataverifikation mislykkedes," og så er der bare en helt tom cd. Der er slet ikke brændt noget på. Hvordan i alverden kan det være? Jeg har geninstalleret Nero flere gange, men det gør ikke noget ved problemet.
Avatar billede migdaniel Nybegynder
27. januar 2007 - 14:54 #1
har du prøvet at brænde med det drev før?. ellers prøv at brænde med et andet program.
f.eks windows media player
Avatar billede off-line Nybegynder
27. januar 2007 - 14:55 #2
Er du sikker på, at der ikke er skrevet noget? Måske kan du bare ikke sedet?
Prøv denne her:
Fra haverslev:

Klik på Start – Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  –  Genstart Pc`en.
Avatar billede off-line Nybegynder
27. januar 2007 - 14:57 #3
Ps. Se bort bra dette:&#8211. Det er noget underligt noget, som sker når man
lægger noget kopieret på E:
Avatar billede nez Nybegynder
27. januar 2007 - 15:04 #4
hmmm den brænder ikke kun en image ?? altså at du fx har glemt at vælge din brænder på listen??
Avatar billede nidyahou Praktikant
27. januar 2007 - 15:10 #5
Den er helt blank jeg har ændret nøglen stadig helt blank.

Og jeg har også valgt min brænder =)
Avatar billede off-line Nybegynder
27. januar 2007 - 19:03 #6
Har du  før prøvet den type CD/DVD du vil brænde? Det er jo ikke sikkert,
at dit drev kan brænde alle typer. Du kan også være uheldig, og fået nogle
dårlige skiver. Har du prøvet dem i en anden PC?
Avatar billede nidyahou Praktikant
02. februar 2007 - 14:40 #7
jeg har brændt skiver på den før-
Avatar billede nidyahou Praktikant
07. marts 2007 - 01:05 #8
lukker