Avatar billede hr_hopla Nybegynder
26. januar 2007 - 19:15 Der er 5 kommentarer

FLV og Flash

Jeg har en flv-fil jeg gerne vil præsentere i en video-player på min hjemmeside.
Derfor har jeg prøvet den forproducerede "MediaPlayback" i Flash.
Men jeg har problemer, for så snart videoen bliver præsenteret i MediaPlayback, nægter den at afspille flvén. (Se: www.sorenamstrup.dk/index2.htm)
Lægger jeg derimod flvén i en flash-fil, uden MediaPlayback, spiller flvén fint, men altså uden knapper som play og stop osv. (Se: www.sorenamstrup.dk/index4.htm)
Er der nogen der har en ide om hvad der kunne være galt?
Avatar billede cpufan Juniormester
26. januar 2007 - 19:34 #1
ja du har glemt at uploade
swf'en der indeholder knapper osv.
den hedder det samme som det skin du har valgt.
Avatar billede cpufan Juniormester
26. januar 2007 - 19:37 #2
lol go' film
Avatar billede giorgio Nybegynder
26. januar 2007 - 20:10 #3
Jeg har engang rodet lidt med det, og mener jeg kom frem til at FLV kræves en streamingserver som håndtere dine FLV filer, ellers virker det ikke, men er meget i tvivl for jeg opgave desværre.
Avatar billede cpufan Juniormester
26. januar 2007 - 21:18 #4
flv kræver ikke streamingserver.
Avatar billede kochen Nybegynder
29. januar 2007 - 21:10 #5
Jeg går ud fra at du sagtens kan afspille flv via mediaplayback når den ligger lokalt på din maskine!  Linker du relativ eller absolut til din flv når den ligger på serveren? Det kan nogen gange være et problem hvis ikke du har skrevet hele stien til din flv fil ind i din "component inspector", dvs skrevet "http://www.sorenamstrup.dk/minfilm.flv....." hvis det ikke virker med den absolutte url, er det muligvis fordi din internet server ikke er sat op til at genkende .flv filer i sin mime-type, hvilket så betyder at det er din udbyder der er noget galt med.