Avatar billede partyg Nybegynder
25. maj 2001 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Whitehat.dk

er whitehat.dk gået helt ned???
Avatar billede bbs Nybegynder
25. maj 2001 - 20:58 #1
Ja, men har snakket med Webmaster, og der skulle vidst vare Max 2 timer, før den var oppe igen!
Avatar billede partyg Nybegynder
25. maj 2001 - 21:00 #2
Jeg siger mange tak, jeg troede det var heltlukket, da jeg syntes det er lang tid siden det har virket ordentligt.
Avatar billede skadam Nybegynder
25. maj 2001 - 23:45 #3
nu er der hvis gået over 2 timer jeg har købet et domain for over 1 mdr. siden og har mailet whitehat men har ikke fået noget respons.
Måske skulle der ske lidt mere ang. fyheder/nyheder. Hvad der sker med sine $$$ får man dem igen, har Klaus modtage bestillingen. Jeg savner lidt respons. Jeg ved at han har travlt og jeg respekter hvad han laver men det er altid godt at holde sine bruger underrettet...
Håver snart det kører igen..
Avatar billede partyg Nybegynder
30. maj 2001 - 10:26 #4
Er det gåetr helt ned eller har han bare store problemer?
Avatar billede bbs Nybegynder
30. maj 2001 - 13:58 #5
Jeg ved heller ikke hvad der sker!
Han er umulig at komme i kontakt med her for tiden!