Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
26. januar 2007 - 10:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan finder man sampling rate for sit lydkort?

Hvor henne i windows finder man en liste over de sampling rates som ens lydkort kan klare?
Avatar billede speje Nybegynder
06. februar 2007 - 23:50 #1
det er jo nok specifiseret i driveren til det pågældende lydkort, men det er jo ikke sikkert det er så nemt at tilgå ;) - vil foreslå dig du går ind på producentens hjemmeside
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
07. marts 2007 - 12:50 #2
Cool edit pro kunne finde sampleraten til 44,1khz for mit lydkort..