Avatar billede ole007 Nybegynder
25. januar 2007 - 22:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visningstid i Powerpoint

Mit problem består i at jeg skal lave en præsentation med billeder og tekst, men hvordan får jeg billedet og teksten til at stå i f.eks 10 sek. inden næste dias kommer. Jeg syntes jeg har været inde og prøve alle mulighederne, men kan ikke finde ud af det. Hjælp, så svært kan det da ikke være
Avatar billede fxj Juniormester
26. januar 2007 - 01:09 #1
Hej

- I øverste menulinie klikker du på 'Diasshow'
- Find og vælg punktet 'Diasovergang'
- Der åber en blok i højre side
- Nede i bunden under 'Fremfør dias' fjerner du hakket ved 'Ved klik på musen' og vælger i stedet 'Automatisk efter' som du indstiller til 00:005
- Tryk evt på 'Anvend på alle dias'-knappen
Avatar billede ole007 Nybegynder
30. januar 2007 - 23:23 #2
Tja, sådan mente jeg osse det var, men der funkede ikke.Har nu startet forfra, og nu virker det fint, hvad årsagen så end er. Men tak for hjælpen