Avatar billede kim Nybegynder
25. januar 2007 - 18:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MCSE' er søger job i sydjylland

Jeg søger en stilling som IT-tekniker/System administrator da jeg godt kan lide afvekslende og udfordrende IT-arbejde. Jeg har
en MCSE i windows 2003 + en mcp i SBS.

Jeg har flere år erfaring i netværks og IT-administration på mange forskellige platforme deriblandt
Windows og Citrix. Jeg er certificeret i Microsoft og har flere kurser i Cisco og Citrix.

I mit tidligere job havde jeg ansvar for brugersupport, fejlfinding, Backup, opsætning af servere, netværk, printer og arbejdsstationer, derudover havde jeg ansvaret for sikkerhed på netværket.

Mine kompetencer områder:

•    Windows
•    AD
•    SBS
•    Netværk
•    Exchange
•    Cisco
•    Sikkerhed
•    WAN teknologier
•    LAN teknologier

Udover en fagligt velfunderet, systematisk medarbejder får I ved en ansættelse af mig en engageret, selvstændig og god kollega, der hurtigt kan sætte sig ind i nye ting.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
25. januar 2007 - 18:15 #1
prøv www.vktd.dk
Spørg efter Visti
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
25. januar 2007 - 18:15 #2
Avatar billede itbjarne Nybegynder
26. januar 2007 - 16:57 #3
Hejsa,
du maa gerne indtaste dine kontaktinformationer via vores hjemmeside (kontaktformular) paa www.proxyco.dk.
Haaber at höre fra dig......

Mvh
Bjarne
Avatar billede kim Nybegynder
14. februar 2007 - 10:21 #4
Lukker