Avatar billede kenw Nybegynder
24. januar 2007 - 18:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Powerpoint 2002 præsentation virker ikke i 2007?!

Hej eksperter!

Jeg har et problem med de Powerpoint-præsentationer jeg har lavet i 2002-udgaven.
Præsentationerne består både af tekst, billeder og video. Alt virker også umiddelbart fint når jeg fremviser dem i Powerpoint 2007, men når jeg klikker på videoerne  kommer der blot et sort billede, selvom lyden bliver afspillet!

Det samme sker i Powerpoint 2003, men ikke i 2002, hvordan kan det være?!

Mvh. kenw
Avatar billede kenw Nybegynder
30. januar 2007 - 22:14 #1
Virkelig ingen som kan hjælpe?
Avatar billede kenw Nybegynder
05. februar 2007 - 22:52 #2
Prøver at sætte lidt flere point på... Kan være det tiltrækker nogle hjælpsomme eksperter?
Avatar billede kenw Nybegynder
12. februar 2007 - 19:40 #3
Kunne det være noget med nogle ekstra codesc til Media Player 11?

Har efter jeg har stillet spørgsmålet opdateret til Windows Vista Business, men stadig kommer der blot sort skærm og kun lyd når jeg klikker på en video i Powerpoint?! Forstår det virkelig ikke...?

Mvh. kenw
Avatar billede kenw Nybegynder
16. februar 2007 - 17:36 #4
Virkelig ingen eksperter som kan hjælpe?! Gider ikke både have 2002 og 2007 versionen liggende... Hvorfor dælan er Powerpoint ikke bagudkompatibel?
Avatar billede kenw Nybegynder
05. marts 2007 - 19:47 #5
Jeg troede der var fyldt med eksperter i alt muligt herinde, men det her spørgsmål er måske for svært? Ingen hints eller henvisninger til andre lignende spørgsmål?

Mvh. kenw
Avatar billede kenw Nybegynder
13. marts 2007 - 19:38 #6
Jeg lukker den her, ingen kan hjælpe... Snøft! :/