Avatar billede spectrum Nybegynder
24. januar 2007 - 08:49 Der er 7 kommentarer

Ikke tilstrækkelig hukommelse

Når jeg prøver at åbne en fil i word med mange billeder får jeg fejlen efter at den har åbnet de første to billeder.

Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at vise eller udskrive billedet.

Skal lige nævnes at filen har været åbnet hvor alle billeder er blevet vist.

Hvad kan dette skyldes??
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2007 - 08:53 #1
du trænger nok til at få lavet en oprydning på hd'en.
Diskoprydning
De-fragmentering
Indstil sidefilen
Check dine ram
Avatar billede spectrum Nybegynder
24. januar 2007 - 08:59 #2
Filen er blevet tjekket på mange computere da den ligger på en server så det er ikke der den er gal.
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2007 - 09:01 #3
det er også den pc'en hvor problemet opstår, du skal checke/få lavet en oprydning ;o)
Avatar billede spectrum Nybegynder
24. januar 2007 - 09:24 #4
Det er jo galt på alle pcér så tror det er noget med filen
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2007 - 09:43 #5
så havde jeg misforstået det.  troede kun det var på en pc problemet var.
hvor stor er filen ?
Avatar billede spectrum Nybegynder
24. januar 2007 - 09:55 #6
Den står til 1.13MB
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2007 - 10:01 #7
det er jo ingenting.
du er velkommen til at sende filen til mig. så vil jeg prøve at åbne den; gemme på ny og sende den tilbage til dig.
e-mail:  hcma(og_så_abetegnet)hcma.dk