Avatar billede guldhammer72 Novice
23. januar 2007 - 23:02 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Logo til Krazymail.dk

Hej, jeg vil gerne have lavet et prof og flot logo til min hjemmeside http://www.krazymail.dk
Logoet skal vise at det er en mailservice, og må gerne indeholde navnet Krazymail BETA eller navnet Krazymail.dk BETA på.

Logoet må også gerne passe til dette billede, og gerne med den stribede baggrund på
http://www.krazymail.dk/images/header.jpg

Mvh
Guldhammer
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. januar 2007 - 23:20 #1
Hej,

Jeg vil gerne hjælpe med at udarbejde et professionelt logo, som kan bruges til web og naturligvis også tryk. Hvis du er villig til at betale lidt for det - ud over point - så send en mail til tinocordes på hotmail.com
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
23. januar 2007 - 23:31 #2
hej,

kan du ikke smide en mail adresse, jeg har ikke lige noget sted at ligge mit forslag

Rasmus // sr2media
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
24. januar 2007 - 00:16 #3
jeg fandt et sted at smide mit forslag:

http://picasaweb.google.com/rasmusemilthomsen/Eksperten

Rasmus // sr2media
Avatar billede guldhammer72 Novice
24. januar 2007 - 00:20 #4
rasmusthomsen -> Er det med gennemsigtig baggrund?
for der er godtnok ikke den stribede baggrund på?
Avatar billede guldhammer72 Novice
24. januar 2007 - 00:53 #5
rasmusthomsen -> Hvis du kan lave det med en stribet baggrund ligesom på billedet (blå med hvide striber) så vil jeg endda betale for det *SS*
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
24. januar 2007 - 01:17 #6
intet problem, send mig en mail på rasmus.thomsen@sr2media.dk så kan vi snakke videre der!
Avatar billede guldhammer72 Novice
24. januar 2007 - 10:51 #7
rasmusthomsen -> Har sendt dig en mail *SS*
Avatar billede nqhr Nybegynder
29. januar 2007 - 21:57 #8
Hej tror da ikke det kunne være et problem at lave et flot logo til din mailservice, men hvad er betalingen?
P.s kan du ikke lige smide en mail.

Mvh. Jesper Christensen.